Handyman!!!

*Idag har jag jobbat, gymmat och fått besök av några nära vänner!!*


Tack T.S för att du hjälpte till med rullgardinerna idag! Nu kanske jag kan sova lite bättre när det är mörkt i rummet fast ljust ute :P





 



Efter en aktiv dag med både det ena och det andra så avslutades den på bästa tänkbara sätt. Ett trevligt besök av T.S & T.N gjorde pricken över i:et. Dessutom var T.S snäll och hjälpte till att sätta upp rullgardiner i mitt sovrum, har så himla svårt att sova när det är ljust ute. Det är tur att man känner en riktig handyman!!! Rosor till dig!!!
Medans T.S klurade med rullgardinerna så fick jag och T.N lite tid för oss själva och kunde prata lite om livet och allt som händer. Mycket trevligt :) för det var ju ett tag sen vi sågs sist! Vi betämde att det är dags för mig att snart komma hem till dom och kolla på deras nyrenoverade lya. Det ser jag fram emot :)




Imorgon är det fredag och det är = FEST!!!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0