Influensa tider?

Huua...inte kul att vara förkyld!! Feber, ledvärk, hostar, nyser, täppt i näsan, ont i halsen, huvudvärk...kan det var influensa tro?! Hur som helst är den inte välkommen hos mig, försvinn!!! Det är säkert någon som smittat mig på kryssningen!!! Nästa gång är det en dunk handsprit som skall medtagas!!

Jag tycker inte om att vara sjuk, men vem gör egentligen det. Jag blir helt rastlös och sover bort mestadels av dagarna i hopp om att må bra igen när jag vaknar. Hitills har det inte gett resultat :(

Ipren är just nu min bästa vän och jag knaprar det som om det vore godis ha ha ha

Men imorgon är en annan dag och "peppa peppa" då är jag förhoppningsvis frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0