Längtar efter sommaren!

Underbara fredag! Vackert väder och humöret är på topp :)
Men imorse blev nog fler än jag väldigt förvånad när det började snöa!!! WTF, vad är detta?!?!? Men som tur var blev inte det vita täcket liggandes på marken allt för länge, tack vackra sol för att du förde tillbaka våren till oss! Jag tror vädergudarna var lite oense om vad det skulle vara för väder idag...först regn, sen snö och tillslut tittade solen fram och gav oss lite värme.

Passade då på att njuta lite i solen på min balkong med ett glas gott vin :)


















Igår blev jag glatt förvånad över min dolda talang och funderar på att starta en egen trädgårdsaffär! För jag planterade lite liljor i min balkonglåda och gissa om att jag har gröna fingrar och en känsla för det där med jord och blommor :P ha ha. Men vi får väl se hur länge de överlever med mitt dåliga minne att komma ihåg att vattna :P ha ha






Nej dags att återgå till verkligheten och fixa sminket, kläderna, smyckena och skorna så att man är redo för kvällen!



Vi ses kanske i dimman.... ;)



*Ha det så bra mina nära och kära, alla mina vänner och er som jag inte känner!!!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0