Vårkänslor och nya kläder!

Lalalalala åh va jag mår bra!
Medans solen var framme och värmde upp hela dagen så passade jag på att köra det första agilitypasset för i år. Lego var super duktig och det märktes att han mognat nu under hösten, lyssnade så bra. Så det är nog dags att skaffa tävlingslicens nu :) Lilla Zelda var också duktig, lite klumpig och flammsig men hon lär sig. Efter det inte så allt för hårda passet tyckte jag att hundarna förtjänade en sväng till Vilsta, om de ville bada eller ej spelade ingen roll. Men själklart så flög Lego ner i vattnet och såg så lycklig ut, årets första dopp!!! Zelda var lite mer skeptiskt så hon badade bara benen. Att det var särskilt varmt i vattnet har jag svårt att tro, det var ju inte allt för länge sedan isen försvann. Så det blev en lite kortare vistelse vid badet, vill ju inte att hundarna ska bli sjuka!!!











Efter den mysiga dagen var hundarna helt slut när vi kom hem. Så då passade jag på att åka en sväng till TP för att shoppa loss lite grann :P
Jag är nu lycklig ägare av ett par baggy-jeans och ett par lack-tights. Är SÅ nöjd!!!! Blir nog premiär för något av dessa på fredag då jag ska dansa loss på Harrys :) och kanske ses vi där? ;)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0