Tiden läker alla sår!

Nu börjar saker och ting ordna upp sig...har haft en lite jobbig tid och ibland är det svårt att se ljuset i andra sidan av tunneln även om man vet att det finns där. Det är då man måste kämpa!!!


 
Vad gör man då för att må lite bättre?
Heter man Jessica så köper man någon grej som man tänkt på att göra under en längre tid men aldrig gjort.
Man får då något att pilla med utan att behöva tänka så mycket på allt runtomkring!
Smart tycker jag :)
Så nu har jag blivit med mini pc! En helt underbar uppfinning!
Måste bara skaffa ett usb-modem så man har tillgång till internet överallt, just nu surfar jag på hem-modemet. Det funkar ju bra det med, men det blir problem om man ska åka någonstans och vill ha dator o internet med sig. Så usb-modem står högst upp på min måste-köpas-lista!



Underbara lilla samsung! Du är en vacker och smart uppfinning!







Tänkte passa på att skriva ett litet inlägg till min lillasyster. Tänker på dig nu och hoppas att allt gick bra med Silver-Fluffy hos veterinären. Hoppas även att knölen inte är ond utan att han får återhämta sig nu och bli frisk!
Alla tankar och all kärlek är hos er nu <3









Fina tjocka Iron Maiden alias Silver-Fluffy


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack kära syster! :) Allt verkar hitills ha gått bra :) <3

2010-04-27 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0