Vackra vår!

Det var en helt underbart vacker och varm vårdag igår. Så himla skönt! Det behövs lite värme nu i vårat avlånga land när det var en så fruktansvärt kall och lång vinter. Jag är verkligen inte någon vinter älskare, nog för att snö är mysigt men det är samtidigt så jobbigt kallt. Tacka vet jag vår och sommar :)
Men som den hundägare jag är så finns det inga dåliga väder bara dåliga kläder. Spelar ingen roll vad det är för väder ute mina fyrbenta vänner behöver komma ut ändå. Men när man ser de skutta runt helt överlyckliga i snön då har man svårt att inte le :) och får passa på att njuta lite av det vackra vinter vädret.






Men som tur är så är de heller inte särskilt förtjusta i kyla och ser nog också, precis som jag, fram emot sommaren. För vad är en kall och blöt päls i kyligt väder jämfört mot en varm och solig dag då man kan ta sig ett svalkande dopp i sjön? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Finna kort på hundarna =)

Viste inte att du hade en blogg, så nu ska jag spana på dig :P

ha de bra. kram

2010-04-17 @ 09:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0