Ja må ja leva :)

På onsdag blir jag ett år äldre och vilket även innefattar ett år visare, klokare och mognare....hahaha NOT!!!!
Jag kommer alltid vara den spralliga filur jag är, inte ens åren som passerar kan påverka det!!!
Visst så blir man säkert lite klokare med åren, men det blir man även av alla bra erfarenheter och alla misstag som man gör :P Så jag är väldigt vis mina vänner ;P ha ha ha

Första tanken som slog mig angående min födelsedag var att jag INTE skulle ha någon fest och inte ville firas!
Men med tanke på allt roligt folk man kan bjuda, allt gott man kan äta och ALLA ;) presenter som man får så ändrade jag min tanke och nu ska här firas!!!!




Ja må ja leva.... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0