*Pust*

Jag har fått många roliga saker nu när jag fyllt år:


* Sladdlös dammsugar
* Ny kaffekokare
* Presentkort på skor
* Fina coctailglas
* Röd burk med puder för håret
* Vin
* Sprit
* En picknick väska med massa roligt i :)
* Partybubbel, bakispiller och mingelchoklad
* Trisslotter
* Blommor




Även fast helgen har varit välidgt rolig och fartfylld så måste jag ändå säga att det är skönt att den är över :P
Hade mycket folk här i fredags och mycket folk innebär mycket städning dagen efter.
Att ha folk här är kul men det är inte lika kul att ta hand om allt efteråt!
Det är alltid så när man ska ha gäster att får man städa som en galning innan och som en idiot dagen efter, inte så kul!!!
Men det ÄR kul med gäster, men eftersom man kan förfesta tillsammans borde man inte kunna efterstäda tillsammans också?! ha ha ha



I söndags kom min mamma, hennes sambo och min bror hit. Jag bjöd på middag och jag fick presenter av dem. Sen fick mamma lite presenter av oss eftersom det var morsdag. Det var mycket trevligt att ha dem här!

Nu idag så är det dags för mig att ta en tripp till Västerås. Min syrras son fyller 2år!!! Det måste ju självklart firas med fika och presenter!!! Undrar vad man ska köpa? Något bra hittar jag säkert på :) 

Men nu...dags att dra ner på stan!






På återseende....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0