Sommartider hey hey :)

Efterlängtade värme!!! Helt underbart!!! Nu har alla vinterkläderna plockats undan och fram har istället vårjackor och älskade skinnjackan kommit!!! Vinterskorna har bytits ut mot ballerina, pumps och tygskor!!!

Idag var jag på stan och shoppade en ny parfym (HugoBoss Femme), hårfärg, mascara och två par solglasögon. Nu kan man ju undra vad jag ska med två stycken till?!?!? Men jag matchar dom till kläderna precis som jag gör med skor :P Så när jag hade dom framför mig kunde jag inte välja utan tog båda två :) Typiskt mig!! :)







Favoriten från idag!!!








Samligen börjar växa :) Nu saknas det bara ett par vita ;)











Jag har mycket att se fram emot!!! Kul kul kul...

Semestern startar vecka 27 och planeringen av vad som skall ske har redan påbörjats!!! Något som är säkert är att vi kickar igång den med en kryssning med Cinderella den 3e Juli!! Ska bli sjukt kul!!! Då blir det party på däck all night looong ;) Sugen på att kryssa du med? Då vet du vilket datum som gäller om du vill festa järnet :P
Men nog om det...



I slutet på den här månaden så vankas det storfest, JAG fyller nämligen år!!! 25 rent av sagt och det måste ju firas på bästa sätt!! Så inbjudningarna har redan börjat spridas och jag hoppas så många som möjligt av mina nära och kära kan komma!!!! Jag räknar med att kvällen kommer bli ett fantastiskt minne resten av livet!!!
Ja ja ja...



Kommentarer
Postat av: T.N

Då luktar vi likadant nu då =)

2010-05-06 @ 16:06:57
URL: http://theresesandramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0